game.players[global["player_name"]].force.research_all_technologies() for name, recipe in pairs(game.players[global["player_name"]].force.recipes) do recipe.enabled = true end game.players[global["player_name"]].cheat_mode=true game.players[global["player_name"]].insert{name="power-armor-mk2", count = 1} local p_armor = game.players[global["player_name"]].get_inventory(5)[1].grid p_armor.put({name = "fusion-reactor-equipment"}) p_armor.put({name = "fusion-reactor-equipment"}) p_armor.put({name = "exoskeleton-equipment"}) p_armor.put({name = "exoskeleton-equipment"}) p_armor.put({name = "exoskeleton-equipment"}) p_armor.put({name = "exoskeleton-equipment"}) p_armor.put({name = "exoskeleton-equipment"}) p_armor.put({name = "energy-shield-mk2-equipment"}) p_armor.put({name = "energy-shield-mk2-equipment"}) p_armor.put({name = "energy-shield-mk2-equipment"}) p_armor.put({name = "energy-shield-mk2-equipment"}) p_armor.put({name = "personal-roboport-mk2-equipment"}) p_armor.put({name = "night-vision-equipment"}) p_armor.put({name = "battery-mk2-equipment"}) p_armor.put({name = "battery-mk2-equipment"}) game.players[global["player_name"]].insert{name="construction-robot", count = 25} game.players[global["player_name"]].insert{name="power-armor-mk2", count = 1} game.players[global["player_name"]].insert{name="locomotive", count = 1} game.players[global["player_name"]].insert{name="rail", count = 200} game.players[global["player_name"]].insert{name="coal", count = 100} local silo_pos = game.players[global["player_name"]].position local substation_pos = game.players[global["player_name"]].position local power_pos = game.players[global["player_name"]].position power_pos["x"] = power_pos["x"] - 2 power_pos["y"] = power_pos["y"] - 2 substation_pos["x"] = substation_pos["x"] + 2 substation_pos["y"] = substation_pos["y"] + 2 silo_pos["x"] = silo_pos["x"] + 8 silo_pos["y"] = silo_pos["y"] + 8 game.players[global["player_name"]].surface.create_entity{name="substation", position=substation_pos, force=game.players[global["player_name"]].force} game.players[global["player_name"]].surface.create_entity{name="electric-energy-interface", position=power_pos, force=game.players[global["player_name"]].force} game.players[global["player_name"]].surface.create_entity{name="rocket-silo", position=silo_pos, force=game.players[global["player_name"]].force} global["min_progress"] = 0 script.on_event(defines.events.on_tick, function (event) if global["min_progress"] == 100 then for _, crafting_silo in pairs(game.players[global["player_name"]].surface.find_entities_filtered{area = {{-100, -100}, {100, 100}}, name = "rocket-silo"}) do if crafting_silo.get_item_count("raw-fish") < 1 then crafting_silo.insert{name="raw-fish", count = 1} end end else if global["min_progress"] < 100 then global["min_progress"] = global["min_progress"] + 1 for _, crafting_silo in pairs(game.players[global["player_name"]].surface.find_entities_filtered{area = {{-100, -100}, {100, 100}}, name = "rocket-silo"}) do crafting_silo.crafting_progress = 1 end end end end)